مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-18اقتصادي

پوشش کامل بیمه ای برای بیماران خاص و صعب العلاج


با توجه به قانون بودجه سال 1401 و با همکاری سازمان بیمه سلامت در تلاشیم پوشش کامل بیمه ای برای بیماران خاص و صعب العلاج ایجاد کنیم.

- ، سعید کریمی، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی هموفیلی، افزود: تعداد بیماران هموفیلی ثبت شده در سامانه این معاونت، حدود 13 هزار بیمار شامل کلیه اختلالات خونریزی دهنده که بیشترین آن شامل هموفیلیA و B( کمبود فاکتور8 و 9) و فون ویلبراند است.

وی با اشاره به شعار امسال فدراسیون جهانی هموفیلی، گفت: شعار امسال Access for All (دسترسی برای همه) است که بر اساس سه محور همکاری نهادهای مرتبط و ارکان جامعه، سیاستگذاری دولت ها برای مدیریت بهتر درمان بیماران هموفیلی و توسعه و پیشرفت، بنا شده است.

کریمی افزود: با توجه به شعار روز جهانی هموفیلی و هدف وزارت بهداشت مبنی بر ارتقا و تعالی نظام سلامت، برنامه های کلی معاونت درمان با هدف ارتقای کیفیت زندگی بیماران، حول سه محور اساسی ارتقای خدمات درمانی، دسترسی عادلانه بیماران به خدمات درمانی و حفاظت مالی استوار است.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تشکیل کمیته های علمی به منظور به روز رسانی برنامه های درمان و تدوین و ابلاغ بسته های جامع درمان برای کلیه گروه ها شامل خدمات درمانی، پیشگیری از عوارض بیماری و ارزیابی های دوره ای از جمله اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه خدمات درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش کامل بیمه ای برای بیماران خاص و صعب العلاج

پوشش کامل بیمه ای برای بیماران خاص و صعب العلاج