مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-18اقتصادي

نامه وزیر کار به رییسی: تعرفه درمانی 10 درصد گران شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به رییس جمهوری خواستار تعیین تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1401 متناسب با افزایش حقوق کارکنان در کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در این نامه آمده است: ضرورت دارد تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1401 متناسب با افزایش حقوق کارکنان در کشور، 10 درصد رشد داشته باشد و جزء حرفه ای تعرفه -سهم پزشک-در بخش خصوصی جهت اجرای بند 9-6 سیاست های کلی سلامت و ماده(9) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور جهت یکسان سازی تعرفه پزشک در بخش خصوصی و دولتی به میزان 10 درصد کاهش یابد.

لذا موضوع تعیین تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی سال 1401 و اصلاح نظام پرداخت براساس قوانین و مقررات مربوطه در دستور کار هیات دولت قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این نامه تاکید شده است: هیات وزیران سالانه به استناد بند(الف) ماده (9) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش های دولتی، غیردولتی و خصوصی را به پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت کشور و با تایید سازمان برنامه و بودجه کشور به تصویب می رساند.

سازمان نظام پزشکی با ارسال نامه ای ضمن رد افزایش 28.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیر کار به رییسی: تعرفه درمانی 10 درصد گران شود

نامه وزیر کار به رییسی: تعرفه درمانی 10 درصد گران شود