مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-18سياسي

یگان های نظامی خراسان رضوی نمایش اقتدار را به اجرا گذاشتند


در جریان روز ارتش در مشهد یگان های موتوری، خودروهای موشک انداز و کاتیوشا، سامانه های پهپادی، سامانه های جنگال و جنگ الکترونیکی حرکات نمایشی رزمی و مانور آزادی را به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جریان مراسم روز ارتش در مشهد مقدس یگان های موتوری، خودروهای موشک انداز و کاتیوشا، سامانه های پهپادی، سامانه های جنگال و جنگ الکترونیکی، سامانه های راداری و رادیویی ارتش حرکات نمایشی رزمی و مانور آزادی را به نمایش گذاشتند.

همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش، مراسم رژه یگان های تخصصی نیروهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح دوشنبه با حضور امیرسرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی و سایر مسئولان استانی در میدان 15 خرداد مشهد برگزار شد.

ارتش نیرویی معنویت محور است در این مراسم امیرسرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا با تأکید بر این که ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش معنویت محور و اعتقادی است که بر اساس اعتقادات اسلامی فعالیت می کند، اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی هیچ وابستگی به هیچ کشوری ندارد و در تمام ابعاد در چهار نیروی زمینی، پدافند هوایی، نیروی هوایی و دریایی به خودکفایی کامل رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگان های نظامی خراسان رضوی نمایش اقتدار را به اجرا گذاشتند

یگان های نظامی خراسان رضوی نمایش اقتدار را به اجرا گذاشتند