مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-18سياسي

تبریک وزیر کشور به مناسبت روز ارتش


ارتش نماد قدرت و ولایت مداری مردم است که به قدرت های جهانی نشان داد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و ثبات منطقه دارند.

- ، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی، فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام او به این شرح است: بسم الله القاصم الجبارین 29 فروردین ماه سالروز تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز ارتش ، آن شجره طیبه ای است که با پیوستن به صفوف مردمی، سرنگونی رژیم طاغوت را سرعت بخشید و پس از آن نیز، همواره در عرصه های مجاهدت، ایثار و دفاع از کیان جمهوری اسلامی، دوشادوش سایر نیروهای جان برکف مسلح، سر از پای نشناخت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادی از قدرت، میهن دوستی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که در 43 سال گذشته و در فراز و نشیب های گوناگون، با صلابت و اقتدار و با دانش روز، از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت کرد و به قدرت های جهانی نشان داد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و ثبات منطقه دارد.

فرماندهانی چون شهید سپهبد صیاد شیرازی، مظهر شیردلان آگاه ارتش غیور جمهوری اسلامی ایران است که هیچ گاه اجازه ندادند نفاق و خصم بدخواه، به مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک وزیر کشور به مناسبت روز ارتش

تبریک وزیر کشور به مناسبت روز ارتش