مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-18سياسي

دستور قالیباف برای بررسی اعتبار برخی استان ها در جداول قانون بودجه 1401


رییس مجلس شورای اسلامی در مورد انتقاد وارد شده به جدول اعتبارات برخی شهرستان ها در قانون بودجه 1401، تاکید کرد که این جدول باید توسط هیات رییسه و با حضور رییس کمیسیون تلفیق بررسی شده و اگر اشکالی وجود داشت تصحیح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز دوشنبه (29 فروردین) مجلس در اخطاری براساس اصول 67 و 3 و تذکر با استناد به ماده 22 آیین نامه داخلی در رابطه با اعمال تغییراتی در جدول اعتبارات شهرستان ها مندرج در قانون بودجه 1401، گفت: اعضای کمیسیون تلفیق برای بررسی این جدول زحمات زیادی کشیدند اما بعد از آن تغییراتی ایجاد شده است.

وی با اشاره به بخش هزینه ای، تملک و اختصاصی استان ها در قانون بودجه 1401، ادامه داد: نحوه تعیین سهم استان ها در بخش جداول ظلم به نمایندگان است بنابراین باید یک کارگروهی جهت بررسی این موضوع تشکیل شود چرا که تغییرات ایجاد شده از نظر شرعی نیز دارای اشکال است.

نماینده صومعه سرا در مجلس تصریح کرد: هم اکنون سهم برخی استان ها به این صورت تغییر کرده، استان کهکیلویه و بویراحمد منفی 14 درصد، خوزستان منفی 7 درصد، تهران مثبت 21 درصد، همدان 11.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور قالیباف برای بررسی اعتبار برخی استان ها در جداول قانون بودجه 1401

دستور قالیباف برای بررسی اعتبار برخی استان ها در جداول قانون بودجه 1401