مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-18سياسي

دشمن زبان قدرت را به خوبی می فهمد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز دیگر دنیا غرب محبوبیتی ندارند ولی با همه بیشعوری خود زبان قدرت را به خوبی می فهمند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم رژه به مناسبت روز ارتش، اظهار داشت: از لحظه ای که ارتش با امام امت بیعت کرد و بعد از گذراندن 43 سال رشادت های مردانه، امروز در نمایش، رزمایش و رژه ارتش جمهوری اسلامی و نیروها مسلح این اقتدار افتخار بزرگی است.

وی با اشاره به عهد و بیعت مردم با ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: این وحدت کلمه که بعداً تحقق پیدا و ارتش با ایثار در مقطع سرنوشت ساز از مردم پشتیبانی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: مردم نیز در دورانی که ایران مورد هجوم بیگانه قرار گرفت و تمامیت ارضی آن بر عهده ارتش بوده، این نیروی انقلابی را تنها نگذاشتند.

عبادی با اشاره به اینکه حضور مردم، بسیج و نیروهای مسلح پیروزی را در مقابل استکبار شرق و غرب آفرید، یادآور شد: امروز نیز این پیروزی در سطح جهان می درخشد و رمز آن پیشرفت، قدرت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه استعمار و استکبار در هر جای دنیا ضعف را مشاهده کند مانند درنده ای آن را پاره پاره کرده و قانون، عقل و رحمی ندارد، اضافه کرد: شجره نامه کث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن زبان قدرت را به خوبی می فهمد

دشمن زبان قدرت را به خوبی می فهمد