مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-18سياسي

برخی کارفرمایان به بهانه افزایش حقوق کارگران، در حال تعدیل نیرو هستند


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه اگر برخی تصمیمات درست مدیریت نشود باعث مشکل خواهد شد گفت: برخی کارفرمایان به بهانه افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 29 فروردین ماه) مجلس و در تذکر شفاهی با بیان اینکه اگر بر روی برخی کارهای دولت و مجلس نظارت کافی نشود و از افراد قوی در اجرای آنها استفاده نشود، منجر به گرانی خواهد شد، اظهار داشت: از جمله این اقدامات می توان به افزایش 70 درصدی مالیات ها با هدف جلوگیری از فرار مالیاتی، حذف ارز ترجیحی و افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران اشاره کرد.

وی با اشاره به مصوبه افزایش 57 درصدی حقوق کارگران گفت: برخی کارفرمایان به این بهانه در حال اخراج کارگران هستند و دولت محترم باید سریع تر در این خصوص تدبیر کند؛ علاوه بر این، این میزان افزایش اگر مدیریت نشود، منجر به افزایش تورم در ماه های آینده خواهد شد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس  در ادامه به اقدام اخیر دولت در آزادسازی سواحل اشاره کرد و افزود: عده ای خودشان را در تلویزیون نشان دادند و با بولدوزر سازه ها را تخریب کردند؛ چرا با کسانی که این ساخت و سازها را انجام دادند برخورد نمی کنید؟ دلخوش به برخی از اشکالات در اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کارفرمایان به بهانه افزایش حقوق کارگران، در حال تعدیل نیرو هستند

برخی کارفرمایان به بهانه افزایش حقوق کارگران، در حال تعدیل نیرو هستند