مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-18سياسي

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین ارتش های جهان می درخشد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین ارتش های جهان می درخشد و شعار ارتش برای مردم و مردم برای ارتش با وحدت کلمه تحقق پیدا کرده است.

- خبرنگار مهر حجت الاسلام سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در مراسم 29 فروردین روز ارتش، اظهار کرد: از لحظه ای که ارتش با امام (ره) بیعت کرد و با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مجاهدت ها و رشادت های نیروهای مقتدر نیروهای مسلح ایران اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه شعار مردم برای ارتش، ارتش برای مردم امروز با وحدت کلمه تحقق پیدا کرده است، افزود: زمانی که ایران اسلامی مورد هجوم واقع شد، مردم ارتش را تنها نگذاشته و در مقابل استکبار شرق و غرب آزمایش های بزرگی را پشت سر گذاشتند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مقایسه با ارتش های جهان می درخشد، اظهار کرد: استعمار و استکبار همواره منتظر است در هر گوشه ای از جهان که ضعفی وجود داشته باشد آن را پاره پاره کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: از 200 سال قبل که پای استعمار به این منطقه باز شد ظلم و ستم بسیاری کردند و با وجود اشغال کشورها و آواره کردن مردم، از آزادی و حقوق بشر سخن می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین ارتش های جهان می درخشد

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین ارتش های جهان می درخشد