مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-18اقتصادي

توضیح سازمان غذا و دارو درباره علت کمبود شیرخشک های رژیمی


سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره علت کمبود برخی اقلام شیرخشک های رژیمی، متابولیک و غذاهای ویژه توضیح داد و اقدامات انجام شده در جهت تامین و توزیع این اقلام را تشریح کرد.

- سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره علت کمبود برخی اقلام شیرخشک های رژیمی، متابولیک و غذاهای ویژه توضیح داد و اقدامات انجام شده در جهت تامین و توزیع این اقلام را تشریح کرد.

مهندس محمد هاشمی در گفت وگو با ایسنا درباره برخی گزارش های مردمی مبنی بر کمبود برخی اقلام شیرخشک های رژیمی و متابولیک، گفت: شیرخشک های رژیمی، متابولیک و غذاهای ویژه مشمول دریافت ارز دولتی هستند که بخشی از آن ها بصورت یارانه ای و بخشی نیز غیر یارانه ای هستند.

وی در این باره ادامه داد: آن دسته از شیرخشک هایی که با یارانه دولتی تامین می شوند در سامانه تیتک سازمان غذا و دارو ثبت و با نظارت دقیق این سازمان به صورت پستی درب منزل بیمار ارسال می شوند.

دسته دیگر هم شیرخشک های رژیمی هستند که مشمول دریافت یارانه نمی شوند، این فراورده ها از ابتدای زنجیره تا داروخانه قابلیت رصد دارند اما اطلاعات آن ها توسط برخی داروخانه ها در سامانه ثبت آن، ثبت نمی شود و همین موضوع احتمال قاچاق فرآورده مذکور را افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح سازمان غذا و دارو درباره علت کمبود شیرخشک های رژیمی

توضیح سازمان غذا و دارو درباره علت کمبود شیرخشک های رژیمی