مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-18اقتصادي

آغاز پروژه توسعه سایت کارگاهی تولید کفش در هیدج


با هدف کمک به رشد و توسعه بیش از پیش صنعت کفش هیدج، پروژه توسعه سایت کارگاهی تولید کفش در این شهر آغاز شد.

- محمد نجفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از پتانسیل های خوب استان در حوزه صنعت، تولید کفش در شهر هیدج است، اظهار کرد: در حال حاضر در شهر هیدج با تولید و صادرات کفش بچه گانه به اقصی نقاط کشور و نیز خارج از کشور، زمینه اشتغال مستقیم حداقل 2000 نفر با 200 کارگاه بزرگ و کوچک فراهم شده است.

وی با یادآوری اینکه با وجود صنعت گران با تجربه و شکل گیری بخش اعظمی از زنجیره تولید در این منطقه، صنعت کفش جای توسعه و پیشرفت زیادی دارد، تصریح کرد: این پتانسیل ها اهتمام بیش از پیش مسئولین را در حمایت از این صنعت رو به رشد در جهت حمایت از تولید و اشتغال را که چندین سال است مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است را می طلبد.

شهردار هیدج با توضیح این مطلب که در این راستا شهرداری و شورای اسلامی این شهر با بهره مندی از توان علمی و تجربی فعالین این حوزه بخشی از برنامه های سالانه خود را در راستای گسترش این صنعت قرار داده است، گفت: شهرداری سال گذشته با مشارکت در برنامه های مختلف تخصصی و نمایشگاهی و .

در کنار صنعت کفش بوده و برای سال جاری و سال های آتی نیز برنامه های مختلفی را تدارک دیده است که از جمله آن ها توسعه سایت کارگاهی تولید کفش موجود است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه توسعه سایت کارگاهی تولید کفش در هیدج

آغاز پروژه توسعه سایت کارگاهی تولید کفش در هیدج