مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-18بين الملل

پادشاه اردن: اسراییل به حقوق مشروع فلسطینیان احترام بگذارد


پادشاه اردن با درخواست از رژیم صهیونیستی برای احترام به مقدسات فلسطین، تاکید کرد: اسراییل باید تمامی اقدامات نامشروع و تحریک آمیز خود که باعث برهم زدن اوضاع می شود و منطقه را به سوی تشدید تنش می کشاند، - پادشاه اردن با درخواست از رژیم صهیونیستی برای احترام به مقدسات فلسطین، تاکید کرد: اسراییل باید تمامی اقدامات نامشروع و تحریک آمیز خود که باعث برهم زدن اوضاع می شود و منطقه را به سوی تشدید تنش می کشاند، متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، دیوان پادشاهی اردن در بیانیه ای اعلام کرد که عبدالله دوم، پادشاه این کشور، یکشنبه در جریان جلسه ای که به صورت مجازی برگزار شد و متشکل از نخست وزیر اردن و جمعی دیگر از مقامات ارشد اردنی بود، گفت؛ که اسراییل باید به تاریخ، فرهنگ و حقوق فلسطینیان به ویژه مسجدالاقصی احترام بگذارد.

پادشاه اردن پس از عمل جراحی خود در آلمان، در حال حاضر یک دوره بهبودی را برای تکمیل فرآیند جراحی خود در آن کشور سپری می کند.

براساس این بیانیه ، عبدالله دوم، در جریان این جلسه مجازی اعلام کرد که اردن تمامی تلاش خود را در سطح منطقه ای و بین المللی برای توقف اقدامات تنش زا و تحریک آمیز اسراییل و همینطور پاسخگو کردن این رژیم نسبت به اقدامات خود علیه فلسطینیان، بکار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه اردن: اسراییل به حقوق مشروع فلسطینیان احترام بگذارد

پادشاه اردن: اسراییل به حقوق مشروع فلسطینیان احترام بگذارد