مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-18دانش

یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور پایان یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود شیخ الاسلامی، رییس دبیرخانه جشنواره نشریات دانشجویی و رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: - اختتامیه یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در سالن شهید زهره وند دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود شیخ الاسلامی، رییس دبیرخانه جشنواره نشریات دانشجویی و رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: این جشنواره با مشارکت 475 اثر، در حالی برگزار شد که فعالیت های فرهنگی قریب به دو سال به دلیل شرایط به وجد آمده از شیوع کرونا، به صورت غیر فعال ویا نیمه فعال درآمده بود، ولی با به روز رسانی 80 نشریه و استقبال دانشجویان، همراه با رقابتی موثر و پرنشاط توانستیم همچون گذشته این جشنواره را برپا کنیم.

سالار جیریایی، نماینده هیات داوران یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز در اختتامیه این جشنواره گفت: با وجود شرایط کرونایی که فضای کشور و جامعه دانشگاهی را تحت تأثیر خود قرار داده است، کمیت و کیفیت آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره قابل قبول است.

وی ادامه داد: از 475 اثری که در جشنواره شرکت کرده اند بیش از نیمی از آثار در ارزیابی ساختاری و محتوایی نشریات سطح کیفی مطلوبی دارند که هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور پایان یافت

یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور پایان یافت