مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-18بين الملل

ترامپ، دموکرات ها را به صلابه کشید


رییس جمهوری پیشین آمریکا در پیام عید پاک، شدیدا به دموکرات ها و خصوصا به دیوانگان چپ رادیکال و دادستان کل نیویورک که او هم دموکرات است، - رییس جمهوری پیشین آمریکا در پیام عید پاک، شدیدا به دموکرات ها و خصوصا به "دیوانگان چپ رادیکال" و دادستان کل نیویورک که او هم دموکرات است، تاخت و او را "نامزد ناکام پست فرمانداری" توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا صبح یکشنبه پیامی به مناسبت عید پاک از طریق کمیته اقدام سیاسی خودش موسوم به آمریکا را نجات دهید منتشر کرد.

ترامپ با اشاره به خانم لتیشا جیمز، دادستان کل نیویورک گفت: باشد که او، با وجود این حقیقت که دارد کسب و کارش را از نیویورک می برد، در حالی که هم زمان جرم، مرگ ومیر و ویرانی را در نیویورک نگه می دارد، سالم بماند! دونالد ترامپ و این مقام دولتی به تازگی درگیری هایی داشته اند چرا که جیمز تلاش می کرد تا این رییس جمهوری پیشین آمریکا و فرزندانش را به ادای شهادت وادار کند.

لتیشا جیمز و دفتر دادستان منطقه ای منهتن این مساله را مورد تحقیق قرار داده اند که آیا ترامپ به منظور فرار مالیاتی از ارزش املاکش کاسته و به وقت گرفتن وام، ارزش آنها را در اسناد افزایش داده یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ، دموکرات ها را به صلابه کشید

ترامپ، دموکرات ها را به صلابه کشید