مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-18فرهنگي

پرمخاطب های سیمای رمضان کدامند؟


طبق آمار و بازدیدی که از برنامه ها و سریال های رمضانی دیده می شود «نجلا» و «از سرنوشت» رتبه اول و دوم سریال ها و «زندگی پس از زندگی» رتبه اول برنامه های افطار را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، با گذشت نیمی از ماه مبارک رمضان می توان ارزیابی کلی روی برنامه ها و سریال های پخش شده از شبکه های مختلف در این ایام داشت.

اگرچه میزان مخاطبان آثار معمولاً از طرف مرکز تحقیقات صداوسیما و مطابق با نظرسنجی های عمومی ارائه می شود اما مدتی است که تلوبیون و آماری که از بازدید برنامه ها و سریال ها در این سایت ثبت می شود، توانسته به عنوان یکی از ملاک های ارزیابی و توفیق آثار شناخته شود.

تلوبیون آنطور که پیش از این توسط مدیران آن گفته شده است 16 میلیون کاربر دارد و دسترسی هایی را برای مخاطبانش قرار داده است تا بتوانند با اینترنت نیم بها به این سرویس مراجعه کرده و همان آثار تلویزیون را تماشا کنند.

بر همین اساس هم برای ارزیابی میزان توفیق شبکه های مختلف سیما در جذب مخاطب، نگاهی به آمار برنامه ها در دو هفته ابتدایی ماه مبارک رمضان در این ایام داریم.

رتبه بندی این برنامه ها مطابق آمار ثبت شده در تلوبیون، برنامه زندگی پس از زندگی را در میان برنامه های پیش از افطار شبکه های مختلف با اختلافی میلیونی بر صدر نشانده است و حتی می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرمخاطب های سیمای رمضان کدامند؟

پرمخاطب های سیمای رمضان کدامند؟