مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-18اقتصادي

نرخ بیکاری آقایان در استان یزد با 6درصد نزدیک به صفر است


مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدگفت: نرخ بیکاری آقایان در این استان با آمار شش درصد نزدیک به صفر است و آمار 9 درصد اعلام شده مربوط به بانوان فارغ التحصیل دانشگاهی متقاضی کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا فلاحتی شامگاه دیروز در نشست خبری بزرگداشت هفته کار و کارگر که به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، با بیان این که تا پایان اردیبهشت ماه امسال تمام فرآیند ثبت و اجرای درخواست بازنشستگی پیش از موعد الکترونیکی می شود، اظهار کرد: در سال 1400 بیمه بیکاری سه هزار و 618 نفر در استان یزد برقرار شده که نسبت به سال گذشته به لحاظ تعداد کاهش یافته است.

وی اشاره به اهمیت فعالیت 297 تشکل کارگری در سطح استان یزد، افزود: از این تعداد تشکل کارگری رسمی 48 مورد در سال 1400 تشکیل شده است.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در خصوص شکایات مطرح شده در جامعه کارگری این استان هم گفت: در سال گذشته جمعاً چهار هزار و 360 مورد دادخواست تنظیم شده که از این تعداد سه هزار و 556 مورد در هیأت تشخیص و 804 مورد در شورای حل اختلاف منجر به صدور رأی نهایی شده است.

فلاحتی با بیان این که در سطح یزد 60 تعاونی با ظرفیت اشتغال 1840 نفر مشغول به فعالیتند، تصریح کرد: طبق آمار سیستمی 5500 تعاونی در محدوده استان یزد ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری آقایان در استان یزد با 6درصد نزدیک به صفر است

نرخ بیکاری آقایان در استان یزد با 6درصد نزدیک به صفر است