مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:072022-04-18فرهنگي

کتاب «تاریخ لیلاخ: پیش از تاریخ تا دوره معاصر» چاپ و منتشر شد


پیش از تاریخ تا دوره معاصر» که حاصل پژوهش های آرشیوی و میدانی هفت ساله دکتر امیر محمدی است با مقدمه دکتر محمدعلی سلطانی کردپژوه و پدر تاریخ کرمانشاهان از جانب پژوهشکده کردستان شناسی دانشگاه کردستان در زمستان 1400 پیش روی مخاطبین و علاقمندان .

- کتاب تاریخ لیلاخ: پیش از تاریخ تا دوره معاصر چاپ و منتشر شد ایسنا/کردستان کتاب تاریخ لیلاخ: پیش از تاریخ تا دوره معاصر که حاصل پژوهش های آرشیوی و میدانی هفت ساله دکتر امیر محمدی است با مقدمه دکتر محمدعلی سلطانی کردپژوه و پدر تاریخ کرمانشاهان از جانب پژوهشکده کردستان شناسی دانشگاه کردستان در زمستان 1400 پیش روی مخاطبین و علاقمندان تاریخ و فرهنگ کردستان قرار گرفت.

تاریخ لیلاخ اثری تاریخی که از زوایای مردم شناسی و مردم نگاری نگاهی جامع و آکادمیک به تحولات و پدیده های اجتماعی ساکنان پهنه فرهنگی لیلاخ دارد.

این کتاب با نگاهی فراگیر کلیه مؤلفه های انسانی و حیات اجتماعی حاکم بر زندگی ساکنان این خطه اعم از جغرافیا، اسطوره، باستان شناسی، تاریخ، معماری، موسیقی، پوشش، ایلات و عشایر را از بدو تاریخ تا عصر حاضر مورد بررسی قرار داده و به نوعی می توان گفت مطالعاتی فرامتنی و چندبعدی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «تاریخ لیلاخ: پیش از تاریخ تا دوره معاصر» چاپ و منتشر شد

کتاب «تاریخ لیلاخ: پیش از تاریخ تا دوره معاصر» چاپ و منتشر شد