مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 02:422022-04-17بين الملل

اردن: تعرض اسراییل به مسجد الاقصی امنیت منطقه را تهدید می کند


نخست وزیر اردن گفت تلاش اسراییل برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی اقدام خطرناکی است که اگر فورا متوقف نشود امنیت و صلح منطقه را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، دولت اردن در جلسه ای که امروز به ریاست بشر الخصاونه نخست وزیر این کشور برگزار کرد، تشدید تنش در مسجد الاقصی و حرم شریف قدسی و آنچه تلاش های اردن برای توقف این تنش ها و حمایت از نمازگزاران و وضعیت تاریخی قدس خوانده شده است، بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجدید تی وی ، نخست وزیر اردن از تلاش فشرده دولت این کشور برای عمل به توصیه های عبدالله دوم شاه اردن در تداوم تماس ها با طرف های منطقه ای و بین المللی برای مقابله با همه اقدامات غیرقانونی اسراییل سخن گفت و تاکید کرد که اسراییل به دنبال تغییر وضعیت تاریخی و قانونی موجود در مسجد الاقصی و حرم شریف قدسی است.

الخصاونه گفت: امروز شاهد اتفاقات خطرناکی بودیم که به سمت تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی حرم شریف قدسی می شود.

این امر مردود است و هرگز قابل قبول نیست و آن را محکوم می کنیم و در بیانیه شفاف وزارت خارجه اردن درباره خطر این اقدامات هشدار داده شد.

نخست وزیر اردن گفت: تلاش گروه های تندرو برای هتک حرمت مسجد الاقصی می تواند به خطرهای بزرگی منجر شود که اگر فورا متوقف نشود، امنیت، صلح و ثبات منطقه را تهدید می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن: تعرض اسراییل به مسجد الاقصی امنیت منطقه را تهدید می کند

اردن: تعرض اسراییل به مسجد الاقصی امنیت منطقه را تهدید می کند