مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 23:322022-04-17سياسي

تنها راه برون رفت از مشکلات انس با خدا و معنویت است


مومن نگاهش در پرتو نور خداست به همین خاطر نمی توان مومن را فریب داد و کسی که با خدا و معنویت مانوس است هرگز دچار بن بست نخواهد شد.

- ایسنا/قم عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مومن نگاهش در پرتو نور خداست به همین خاطر نمی توان مومن را فریب داد و کسی که با خدا و معنویت مانوس است هرگز دچار بن بست نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد ابوالقاسم دولابی در ادامه سلسله مباحث نکات تفسیری در محفل ترتیل خوانی قرآن کریم همزمان با روز پانزدهم ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از عوامل اقتدار امت اسلام، معنویت است که در سوره اسرا به آن اشاره شده است.

وی افزود: خداوند، پیامبر را به انس با خود در شب و نماز شب دعوت نموده است چون کسی که به دنبال معنویت است باید به عبادت و تهجد شبانه برخیزد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کسی که عبادت شبانگاهی داشته باشد در طول روز گام های قوی تر و مستحکم تری برمی دارد.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: خداوند همواره با متقین همراه است و داشتن معنویت در حقیقت حمایت خداوند را در پی دارد که مهم ترین عامل برای اقتدار است.

وی اظهار داشت: هر کسی از خداوند در دل خود هراس داشته باشد خداوند ابهت و قدرتی به او می دهد که تمام عالم از او ترس خواهند داشت چرا که حاکمیت زمین برای کسانی است که از خداوند ترس داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه برون رفت از مشکلات انس با خدا و معنویت است

تنها راه برون رفت از مشکلات انس با خدا و معنویت است