مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 22:022022-04-17ورزشي

کمک 3/5 میلیاردی خیرین گنبدی به خانواده زندانیان


مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان گنبدکاووس گفت: امروز در مراسم جشن حمایت از خانواده زندانیان خیرین و نیکوکاران گنبدی مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به خانواده زندانیان در شرق گلستان کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسین رضایی در جشن حمایت از خانواده زندانیان در فرمانداری گنبدکاووس اظهار کرد: اولویت اصلی انجمن حمایت از زندانیان کمک به خانواده آنها بوده و بازسازی شخصیت و اصلاح زندانیان، کمک در جهت آموزش حرفه ای به زندانیان، کمک به اشتغال آنها بعد از آزادی و مساعدت در بهبود وضعیت بهداشت و درمان و تشویق به فعالیت های ورزشی و فرهنگی از دیگر اهداف این انجمن است.

وی تصریح کرد: حوزه فعالیت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان های شرق گلستان بوده و در حال حاضر ماهانه به خانواده زندانیان شرق گلستان این انجمن مستمری پرداخت می کند.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در سال گذشته و مبلغ 33 میلیون تومان به عنوان مستمری به 47 خانواده زندانی، 456 بسته معیشتی به ارزش  146 میلیون تومان، 234 کارت هدیه نقدی به ارزش 587 میلیون تومان، 85 دست لباس مورد نیاز زندانیان و معرفی 211 نفر از خانواده های زندانیان برای تحت پوشش قرار گرفتن کمیته امداد توسط این انجمن انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 3/5 میلیاردی خیرین گنبدی به خانواده زندانیان

کمک 3/5 میلیاردی خیرین گنبدی به خانواده زندانیان