مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 18:022022-04-17سياسي

کمتر از 5 درصد اردبیلی ها عضو کتابخانه های عمومی هستند


کمتر از 5 درصد جمعیت استان اردبیل در کتابخانه های عمومی سطح استان عضو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد اعجازی عصر امروز در آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتاب خوانی رضوی اظهار کرد: کمتر از 5 درصد جمعیت استان اردبیل در کتابخانه های عمومی سطح استان عضو هستند و این در حالی است که بیش از یک میلیون کتاب در کتابخانه های عمومی استان موجود است.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها، لازمه تحقق اهداف حوزه فرهنگ است افزود: همکاری و تعامل دستگاه های دولتی و توسعه زیرساخت ها در ترویج فرهنگ کتابخوانی مخصوصا در مناطق محروم می تواند کمک کند.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه اسلام اولین پرچمدار فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دنیا است و اهمیت ویژه ای به مطالعه و فرهنگ کتابخوانی قائل شده است تصریح کرد: در جامعه کنونی تا رسیدن به جایگاه واقعی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی مسیر بلندی را پیش رو داریم.

توسعه زیرساخت ها در مناطق محروم به ترویج کتابخوانی کمک می کند اعتماد اعجازی با اشاره به عملکرد استان های مختلف ادامه داد: در بسیاری از استان ها علاوه بر اداره کل کتابخانه های عمومی، شهرداری ها نیز همکاری خوبی در راستای ایجاد و راه اندازی کتابخانه ها برای افزایش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 5 درصد اردبیلی ها عضو کتابخانه های عمومی هستند

کمتر از 5 درصد اردبیلی ها عضو کتابخانه های عمومی هستند