مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:372022-04-17سياسي

هدف از تعیین شهید شاخص در قم معرفی الگوهای درخشان به جوانان است


فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم، هدف از تعیین شهید شاخص در هر سال را زنده کردن، بازآفرینی و معرفی الگوهای درخشان و نام آوران شهدای بسیجی به جوانان برشمرد.

- ، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و حجت الاسلام سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با خانواده شهید والامقام سید مجتبی صالحی خوانساری که بعنوان شهید شاخص سال 1401 استان قم معرفی شده است، دیدار کردند.

در این دیدار سردار موحد با اشاره به جایگاه رفیع و شامخ شهدا گفت: در راستای ترویج سبک زندگی شهدای گرانقدر بسیجی و بهره گیری از این گوهرهای گنجینه انقلاب اسلامی، معرفی شهدای شاخص بسیج از سال 1389 پایه گذاری شده است که این سنت حسنه فرصت بی نظیری برای فرهنگ سازی در حوزه ی مقاومت، ایثار و شهادت و بازخوانی سبک زندگی نام آوران بسیجی است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم، هدف از تعیین شهید شاخص در هر سال را زنده کردن، بازآفرینی و معرفی الگوهای درخشان و نام آوران شهدای بسیجی به جوانان خواند و افزود: پرداختن به معیارها و ویژگی های جوان مومن انقلابی و معرفی الگوهای عینی در تاریخ عزتمند انقلاب اسلامی بازآفرینی این الگو برای نسل جوان باعث جریان سازی الگوی جوان مومن انقلابی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از تعیین شهید شاخص در قم معرفی الگوهای درخشان به جوانان است

هدف از تعیین شهید شاخص در قم معرفی الگوهای درخشان به جوانان است