مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:172022-04-17دانش

تبدیل فضای دانشگاهی غیرفعال به مدرسه


سرپرست معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: هر واحد دانشگاهی که به دلیل کمبود دانشجو نتواند از امکانات استفاده کند تبدیل به مدرسه می شود.

- به گزاش خبرگزاری فارس از کاشمر، دکتر احمد اکبری سرپرست معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در مراسم بزرگداشت سی و دومین سال تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر و تجلیل از 37 بازنشسته این واحد دانشگاهی اظهار کرد: سیاست دانشگاه آزاد تبدیل فضای دانشگاهی به مدرسه است تا شرایط بهره مندی از امکانات و تجهیزات برای دانش آموزان فراهم شود.

وی افزود: ورود به صنعت، بهره مندی از پتانسیل آزمایشگاه ها و راه اندازی مدارس، سه فرصت مهم برای بهبود شرایط دانشگاه آزاد است.

چنانچه دانشگاه آزاد موضوع مدارس را جدی بگیرد، علاوه بر اینکه راهگشای مسائل مالی و مادی خواهد بود، می تواند به شرایط تعلیم و تربیت جامعه نیز کمک کند.

اکبری تاکید کرد: هر واحد دانشگاهی که به دلیل کمبود دانشجو نتواند از امکانات استفاده کند تبدیل به مدرسه می شود.

آماده همکاری  با مدیران ادارات و مراکز تحقیقاتی و صنعتی و کشاورزی هستیم دکتر سید محمدجواد موسوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر نیز در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر  با 42 عضو هیئت علمی تمام وقت، 110 ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل فضای دانشگاهی غیرفعال به مدرسه

تبدیل فضای دانشگاهی غیرفعال به مدرسه