مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:172022-04-17اقتصادي

شکر 16 هزار تومانی از فردا در بازار


دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: از فردا شکر در بسته های یک کیلویی در اختیار توزیع کنندگان قرار می گیرد تا با قیمت 16350 تومان به فروش برسد.

- قاسمعلی حسنی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به افزایش سه مرحله قیمت شکر در سال گذشته، اظهار داشت: در حال حاضر این کالا با قیمت 20 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

وی افزود: دولت در طرح رمضان 700 تن شکر را عرضه کرده که در بسته بندی های یک کیلویی آماده توزیع در فروشگاه ها است و با قیمت برای مصرف کننده 16 هزار و 350 تومان مصوب شد.

حسنی با بیان اینکه شکر در نرخ های مختلف در بازار موجود است، خاطرنشان کرد: عرضه این محصول در فروشگاه های زنجیره ای با قیمت 16 هزار تومان است اما با توجه به 9 درصد ارزش افزوده مربوط به کالاها و تنوع قیمت کارخانه در بازار امروز 20 هزار تومان به فروش می رسد.

وی درخصوص برنج نیز گفت: نرخ مصوب دولتی برای این کالا 65 هزار تومان است اما در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شود زیرا کشاورز بعد از یک سال تلاش و هزینه های مربوطه از جمله کارگر، تورم، کود و آبیاری محصول درجه یک خود را با نرخ پایین به فروش نمی رساند.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی تصریح کرد: در مورد روغن خوراکی نیز به دلیل به صرفه نبودن قیمت برای بنکداران علاقه ای به عرضه این کالا وجود ندارد و اجبار فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکر 16 هزار تومانی از فردا در بازار

شکر 16 هزار تومانی از فردا در بازار