مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-17اقتصادي

19 میلیارد تومان قیر رایگان به آسفالت معابر روستایی ایلام اختصاص یافت


سال گذشته 19 میلیارد تومان قیر رایگان به بنیاد مسکن ایلام اختصاص و برای اجرای آسفالت معابر طرح هادی روستایی استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام به مناسبت دهه تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اهداف  بنیاد مسکن بازسازی منازل آسیب دیده ناشی از بلای طبیعی، اجرای طرح هادی روستایی، ساخت مسکن شهری، توزیع مصالح ساختمانی و.

است.

وی یه مهمترین اهداف تاسیس حساب 100 امام (ره) اشاره کرد و افزود: ایجاد سرپناه و مسکن برای محرومین جامعه در دستور کار بنیاد قرار دارد و از ابتدای تاسیس بنیاد یعنی سال (67) تاکنون یک هزار واحد به محرومین استان با کمترین هزینه تحویل داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: طی سال 99 تا1400، از محل حساب 100 امام (ره) تعداد 77 واحد مسکونی با هزینه بیش از یک میلیارد تومان با کمک خیرین تکمیل و تحویل داده شد.

وی افزود: در مجموع 1469 واحد توسط بنیاد مسکن به عنوان کارگزار اداره کل راه و شهرسازی استان در طرح نهضت ملی در سطح استان احداث می شود که از این تعداد 1424 واحد در شهر ایلام است.

محبی ادامه داد: در قالب طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی و حوادث غیرمترقبه تاکنون 32 هزار و 800 واحد در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 میلیارد تومان قیر رایگان به آسفالت معابر روستایی ایلام اختصاص یافت

19 میلیارد تومان قیر رایگان به آسفالت معابر روستایی ایلام اختصاص یافت