مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-17حوادث

از توقیف خاور درخت های سرقتی تا دستگیری کش رو زن متروهای تهران


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

- خبرنگار مهر ، کلان شهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

در این بسته خبری به گوشه ای از مأموریت ها، حوادث و جرایم می پردازیم.

کشف اموال مسروقه یک کارگاه تولیدی سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: صبحگاه پنج شنبه بیست و پنجم فرودین ماه درپی اعلام یک فقره سرقت کارگاه تولیدی لباس در محله جامی تیمی از مأموران عملیات کلانتری این محل با حضور در محل جرم تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده مشخص شد 4 مرد با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت وارد کارگاه شده و تعداد زیادی لباس و دوک نخ سرقت کرده اند افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی و با اخذ مجوزهای قضایی در یک عملیات منسجم پلیسی 2 تن از متهمان در مخفیگاه خود دستگیر و اموال به سرقت رفته در همین مکان کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 41 و 43 ساله پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی با همکاری 2 همدست دیگر خود اعتراف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توقیف خاور درخت های سرقتی تا دستگیری کش رو زن متروهای تهران

از توقیف خاور درخت های سرقتی تا دستگیری کش رو زن متروهای تهران