مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-17سياسي

برپایی ایستگاه های سلامت معنوی در خرم آباد/ اجرای برنامه «روزه اولی ها»


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به برپایی ایستگاه های سلامت معنوی در سطح این شهر همزمان با ماه مبارک رمضان، از اجرای برنامه «روزه اولی ها» خبر داد.

- خرم آباد- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به برپایی ایستگاه های سلامت معنوی در سطح این شهر همزمان با ماه مبارک رمضان، از اجرای برنامه روزه اولی ها خبر داد.

حجت الاسلام محمد علی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: یکی از این برنامه ها این بوده که در 90 نقطه شهرستان خرم آباد، نانوایی ها، نان رایگان توزیع خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به برپایی ایستگاههای سلامت معنوی در سه نقطه شهر خرم آباد بیان داشت: این ایستگاههای سلامت معنوی در میدان کیو ، میدان امام و میدان شهدا برپا شده اند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، هر روز عصر دو روحانی در این ایستگاههای سلامت معنوی مستقر شده اند و به مسائل مختلف مردم پاسخگو هستند.

حجت الاسلام علی نیا ادامه داد: همچنین اجرای گروه تواشیح، مناجات خوانی و اقامه اذان زنده را در این ایستگاههای سلامت معنوی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی ایستگاه های سلامت معنوی در خرم آباد/ اجرای برنامه «روزه اولی ها»

برپایی ایستگاه های سلامت معنوی در خرم آباد/ اجرای برنامه «روزه اولی ها»