مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-17سياسي

توحش امروز صهیونیست ها برآمده از استیصال است


رژیم صهیونیستی امروز آسیب پذیرتر از هر زمان دیگری است و توحش امروز آن ها نیز برآمده از استیصال است.

- با اشاره به اتفاقات اخیر فلسطین اظهار کرد: جریان انتفاضه و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی چیز جدیدی نیست و ریشه در تاریخ و که از ابتدای تجاوز رژیم جعلی صهیونیست توسط مردم فلسطین انجام گرفته است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: آنچه شرایط انتفاضه و مقاومت امروز را با گذشته آن متفاوت کرده است بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است که فرموده اند کرانه باختری رود اردن و شهرهای اطراف آن باید به مقاومت بپیوندند و همین موضوع هم موجب شده فعالیت های مقاومت مردم در این مناطق همه جانبه شود.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: روزی سوریه برای جبهه مقاومت مانند بازوی پشتیبان عمل می کرد و رژیم اشغالگر قدس این آرزو را داشت که بتواند این بازو را قطع کند بااین حال شکست داعش و به نوعی شکل گیری ارتش بین المللی مقاومت خطای راهبردی اسراییل را رقم زد.

وی مطرح کرد: امروز اسراییل حاشیه امن خود را از دست داده و گروه های شیعی با قدرت در اطراف اسراییل حاضرند و همان طور که رهبر انقلاب فرموده اند دوران بزن و در رو تمام شده است و هر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی پاسخ درخوری دریافت می کند و می بینیم که برای هر اقدام نظامی نیز با محدودیت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توحش امروز صهیونیست ها برآمده از استیصال است

توحش امروز صهیونیست ها برآمده از استیصال است