مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-17فرهنگي

جوان استان فارس 40 زندانی را آزاد کرد


مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: یک جوان اهل فارس که نیت کرده بود 40 نفر زندانی را از زندان آزاد کند، چهلمین زندانی را هم از زندان های استان آزاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود قربانی بیان کرد: این جوان در اواخر سال 1397 با مراجعه به این انجمن اعلام کرد که بر اساس نیت قبلی قصد دارم 40 نفر زندانی که در توان بضاعتم باشد آزاد کنم و این انجمن با همکاری اداره کل زندان های فارس این خواسته جوان نیک اندیش را ظرف سه سال عملیاتی کرد.

او افزود: این جوان از ایام کودکی با دیدن سریال و فیلم های مناسبتی پخش شده در ماه های حرام و صفر که در آن فرد خیری برای رضای خدا زندانی آزاد می کرده، انگیزه این کار در دلش ایجاد شده و بعد از مدت ها که شرایط مالی مساعد آن برایش فراهم آمده در این امر خیرخواهانه شرکت کرده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز اظهار کرد: برخلاف تصور عموم که شاید برای آزاد کردن فرد زندانی باید مبالغ بالا اعطا تا یک زندانی از زندان آزاد شود، اما این چنین نیست با مبالغ پایین هم می شود زندانی آزاد کرد و یا در آزاد کردن زندانیان سهیم شد.

قربانی یادآور شد: این هم استانی با کنار گذاشتن ماهانه مقداری از حقوق خود برای این امر خیر، همکاری خود را با انجمن آغاز کرد و در این دوره سه ساله بالاترین مبلغ پرداختی ایشان بابت آزادی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان استان فارس 40 زندانی را آزاد کرد

جوان استان فارس 40 زندانی را آزاد کرد