مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-17اقتصادي

صدور بیش از 75 هزار مجوز مشاغل خانگی


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی می گوید در 9 ماه گذشته بیش از 75 هزار مجوز از طریق سامانه مشاغل خانگی صادر شده که چندین برابر دوره های گذشته بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه اشتغال خانگی یکی از راههای موثر برای ایجاد اشتغال در بسیاری از کشورها به شمار می رود و به منبع مهمی برای درآمد افراد و خانوارها تبدیل شده است؛ افراد با کار در خانه در کنار دیگر اعضا علاوه بر افزایش سطح درآمد و توسعه کسب و کار خود به افزایش رفاه و اقتصاد خانواده نیز کمک می کنند.

سرمایه گذاری، هزینه پایین و بهره وری بالا، از مزیت های مهم مشاغل خانگی است و این نوع کسب و کارها، در گرایش و تنوع بسیار قابلیت انجام دارند و حتی می توانند سریع تر به سودآوری برسند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود 159 رشته مشاغل خانگی اعلان محور می گوید: در طول 9 ماه گذشته بیش از 75 هزار مجوز از طریق سامانه مشاغل خانگی صادر شده که چندین برابر دوره های گذشته بوده است.

وی می گوید: همه کسب و کارهایی که در حوزه مشاغل خانگی در ارتباط با وزارت کار هستند به درگاه ملی مجوزها متصل شده اند.

به گفته عبدالملکی، صدور مجوزها در حوزه کسب و کارهای خانگی تسهیل شده و سرعت گرفته است و دریافت کنندگان مجوز تحت نظارت دستگاه های موردنظر قرار می گیرند و از مزیت های یک کسب وکار رسمی مانند دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 75 هزار مجوز مشاغل خانگی

صدور بیش از 75 هزار مجوز مشاغل خانگی