مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-17سياسي

توزیع 10 هزار سبد غذایی در قالب «اطعام مهدوی» در خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای اجرای پویش «اطعام مهدوی» 10 هزار بسته غذایی و 160 هزار غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم تقدیر از نیک اندیشان رسانه ای خراسان جنوبی، اظهار داشت: کمیته امداد در راستای مردمی کردن فعالیت های خود اقدام به ایجاد مراکز نیکوکاری در سراسر کشور کرده است.

وی از فعالیت 149 مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و بیان داشت: از این تعداد 27 مرکز به صورت تخصصی فعالیت می کنند و مرکز نیکوکاری رسانه یاران اولین مرکز تخصصی است که در کشور تأسیس شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی به اجرای پویش اطعام مهدوی در استان اشاره و عنوان کرد: در راستای اجرای این پویش 97 آشپزخانه در سطح خراسان جنوبی راه اندازی شد.

عرب اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای اجرای این پویش 10 هزار بسته غذایی و 160 هزار غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه پویش اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان در جهت تامین بسته های معیشتی و غذای گرم و افطاری ساده در خراسان جنوبی اجرا و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، مطرح کرد: تا پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار سبد غذایی در قالب «اطعام مهدوی» در خراسان جنوبی

توزیع 10 هزار سبد غذایی در قالب «اطعام مهدوی» در خراسان جنوبی