مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-17اقتصادي

مهلت 4 روزه دستگاه قضا برای تخریب مجموعه گردشگری در تالاب انزلی


معاون دادگستری گیلان با اشاره به حکم تخریب برای یک مجموعه گردشگری در تالاب انزلی، گفت: با دستور رییس کل دادگستری گیلان به مالک چهار روز فرصت برای تخریب این بنا داده شد.

- ، احمد آقایی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مجموعه گردشگری شامل یک رستوران و سه دستگاه ویلا به مساحت 2550 متر مربع و به ارزش 50 میلیارد تومان برخلاف قانون و در بستر تالاب انزلی احداث شده که فرد متخلف با حکم قطعی دستگاه قضا محکوم به خلع ید و تخریب بنا شد.

وی افزود: پیش از اجرای حکم و بنا بر درخواست مالک پروژه و با دستور رییس کل دادگستری گیلان برای جلوگیری از فروریختن مصالح ساختمانی در تالاب انزلی مقرر شد مالک در مدت 4 روز نسبت به تخریب مجموعه گردشگری خود اقدام کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان تاکید کرد: در صورتی که فرد متخلف در مهلت تعیین شده به تعهد خود عمل نکند دستگاه قضا و آب منطقه ای به عنوان متولی بستر تالاب بنا را تخریب و عرصه را آزاد سازی می کند.

آقایی با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از تالاب بین المللی انزلی وظیفه همگان است، ادامه داد: اگرچه تالاب انزلی این روزها دچار بحران بوده و از نظر کمی و کیفی حال و روز خوبی ندارد اما باید به عنوان یک میراث ملی و بین المللی حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 4 روزه دستگاه قضا برای تخریب مجموعه گردشگری در تالاب انزلی

مهلت 4 روزه دستگاه قضا برای تخریب مجموعه گردشگری در تالاب انزلی