مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-17سياسي

دستور کار جدید افراطیون برای سید حسن خمینی


مواضع اخیر سید حسن خمینی و دوگانه سازی امام و رهبری احتمالا ریشه در پخت وپز جریان افراطی فعال در اطرافیان وی باشد که با سادگی وی باعث ایجاد هزینه جدید برای انقلاب و امام می شود.

- فارس پلاس؛ روایت روز: اخیرا حجت الاسلام سید حسن خمینی ادعای امام زدایی را توسط نهادهای مختلف حاکمیتی مطرح کرده است و در جلسات مختلف این ادعا را تکرار می کند.

منظور سید حسن خمینی هم این است که همه توجهات معطوف به رهبرانقلاب شده و کسی در رسانه ها و مراکز مختلف به امام خمینی(ره) توجهی ندارد.

استناد اصلی این ادعا هم توییت حسین دهباشی در مورد سید احمد خمینی است.

  دیروز هم سایت خبری جماران وابسته به سیدحسن خمینی در مطلبی تحت عنوان امام زدایی از همین جا شروع می شود/ سلام فرمانده! به انتشار ویدئو کلیپ سلام فرمانده واکنش نشان داد و آن را نماد امام زدایی تلقی کرد.

جماران در این مطلب می نویسد: راستی خجالت ندارد که صدا وسیمای جمهوری فراموش کنند نام مبارک امام را در صدر سرود بیاورند و آنگاه از مرحوم آیت الله بهجت یادی کند.

آیا بنیانگذار جمهوری اسلامی مرحوم بهجت است؟.

دوستان اصولگرا آیا از روی امام خجالت نمی کشند که در مقابل این انحراف های مهم ساکت اند؟ دوستان اصلاح طلب که خود را خط امامی می خواندند آیا نباید در مقابل چنین جسارت هایی فریاد کنند؟ پست اینستاگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور کار جدید افراطیون برای سید حسن خمینی

دستور کار جدید افراطیون برای سید حسن خمینی