مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-17اقتصادي

پیک هفتم کرونا در راه است؟


آمار ها نشان می دهد موارد بستری کرونا در 12 استان بالا رفته، در تهران موارد فوتی افزایش پیدا کرده و به تعداد شهر های قرمز اضافه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،روزنامه همشهری نوشت: در شرایطی که آمار ها نشان می دهد موارد بستری در کشور بالا رفته، شمار فوتی های تهران افزایش پیدا کرده و به تعداد شهر های قرمز اضافه شده، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید می کند: نباید مردم را از بابت کرونا نگران کرد.

صحبت های عباس شیراوژن در شرایطی است که متخصصان اپیدمیولوژی و ویروس شناسی نسبت به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و وقوع پیک جدید کرونا، هشدار می دهند.

حالا در همین وضعیت ناپایدار شیوع کرونا، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می کند که برگزاری مراسم شب های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عیدفطر در مکان های باز و غیرمسقف با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه های بهداشتی امکان پذیر است؛ البته به شرط توجه به رنگ بندی شهرها.

به این صورت که این مراسم در شهر های قرمز با 30 درصد ظرفیت، در شهر های نارنجی با 50 درصد، در شهر های زرد با 70 درصد ظرفیت و در شهر های آبی بدون محدودیت برگزار شود.

به گفته شیراوژن، به زودی ارائه تمام خدمات مشروط به استعلام از سامانه ایران من و براساس تزریق 3 دوز واکسن خواهد بود؛ خدماتی مانند تهیه بلیت و تردد های بین شهری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک هفتم کرونا در راه است؟

پیک هفتم کرونا در راه است؟