مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-17سياسي

سازمان تعزیرات حکومتی به لحاظ امکانات در بدترین وضعیت خود قرار دارد


با اصلاح قانون «نظام صنفی» حتی رسیدگی به برخی از تخلفات نیز از ما سلب شده است و رسیدگی به تخلفات بالای یک میلیون تومان نیز از ما به هیئت صنفی محول شده است که قاضی سازمان تعزیرات تنها یک عضو در این هیئت است.

- رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با اصلاح قانون نظام صنفی حتی رسیدگی به برخی از تخلفات نیز از ما سلب شده است و رسیدگی به تخلفات بالای یک میلیون تومان نیز از ما به هیئت صنفی محول شده است که قاضی سازمان تعزیرات تنها یک عضو در این هیئت است.

امروز سازمان تعزیرات حکومتی به لحاظ امکانات در بدترین وضعیت خود قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد اصانلو در مراسم افتتاح سامانه الکترونیکی (موبایلی) طرح و پیگیری شکایات سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی گفت: نزدیک 200 روز است که در سازمان خدمت دوستان هستیم و از روز اول 8 راهبرد را برای سازمان تعریف کردیم.

2 راهبرد اصلی برای تحول سازمان تعزیرات تسهیل دسترسی مردم به خدمات تعزیرات و هوشمندسازی سازمان تعزیرات حکومتی بود و در راستای این دو، اقدامات خوبی صورت گرفته که یکی از این اقدامات همین سامانه ای است که امروز رونمایی می شود.

وی افزود: متاسفانه با اصلاح قانون نظام صنفی و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان اختیار نظارت بر بازار و کشف تخلف از سازمان تعزیرات سلب شده و ما تنها مرجع رسیدگی به تخلفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تعزیرات حکومتی به لحاظ امکانات در بدترین وضعیت خود قرار دارد

سازمان تعزیرات حکومتی به لحاظ امکانات در بدترین وضعیت خود قرار دارد