مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-17اجتماعي

جریمه قطع درخت نباید مشابه دیه انسان باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بابایی رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در گفت وگویی در پاسخ به پرسشی درباره استفاده از ریسه های نوری اطراف درختان برای آذین بندی و بهبود کیفیت بصری خیابان ها توسط شهرداری های مناطق گفت: - رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه جریمه قطع درخت نباید مشابه دیه انسان باشد، تصریح کرد: این حد رویکرد بازدارنده احتیاج نبوده و نباید دیه یک گیاه را مشابه یک انسان بدانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بابایی رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در گفت وگویی در پاسخ به پرسشی درباره استفاده از ریسه های نوری اطراف درختان برای آذین بندی و بهبود کیفیت بصری خیابان ها توسط شهرداری های مناطق گفت: ریسه های نوری که مورد استفاده قرار می گیرند از جنس ال.

ای.

دی هستند و گرمایش خاصی ندارند که به درخت آسیب بزند و به نظر من آسیب جدی به درخت نمی رساند.

او گفت: میزان نورپردازی که روی درخت ها انجام می شود، نسبت به کل درخت کمتر از یک درصد است و خیلی مشکل خاصی ایجاد نمی کند.

بابایی در پاسخ به سوال دیگری درباره اظهارات شهردار تهران مبنی بر بالا بودن جریمه قطع درختان که باعث می شود مردم تمایلی برای کاشت درخت نداشته باشند، اظهار کرد: افزایش میزان جریمه در جریان بررسی بودجه 1401 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه قطع درخت نباید مشابه دیه انسان باشد

جریمه قطع درخت نباید مشابه دیه انسان باشد