مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-17اقتصادي

جذب 7 هزار حامی ایتام در همدان/ توزیع 35 هزار غذای گرم بین نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان همدان از جذب 7 هزار حامی جدید ایتام در ماه رمضان خبر داد و گفت: تعداد حامیان ایتام همدان به 45 هزار و 800 حامی رسیده است.

- محمدرسول شیخی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه 7 هزار حامی جدید در ماه رمضان امسال جذب شده است اظهار کرد: حامیان می توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک های خود یاریگر آنها باشند.

وی تعداد فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را حدود 43 هزار نفر دانست و گفت: تعداد خیران در سال گذشته 38 هزار و 800 حامی بود که امید است تا پایان ماه مبارک رمضان با جذب 7 هزار حامی جدید این رقم به 45 هزار و 800 نفر افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: تا نیمه نخست سال جاری 35 هزار و 800 وعده غذای گرم در قالب افطاری بین نیازمندان همدان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد بر اساس تکالیف ذاتی خود در زمینه ترویج فرهنگ خیر و احسان و تعامل با خیران و مؤسسات خیریه طرح اطعام مهدوی را باهدف اطعام نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز کرد.

شیخی زاده خاطرنشان کرد: توزیع بسته های مواد غذایی، غذای گرم و افطاری ساده ویژه خانواده های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت از اهداف اجرای اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 7 هزار حامی ایتام در همدان/ توزیع 35 هزار غذای گرم بین نیازمندان

جذب 7 هزار حامی ایتام در همدان/ توزیع 35 هزار غذای گرم بین نیازمندان