مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-17ورزشي

محمد طلایی: کشتی البرز آینده درخشانی خواهد داشت


آینده درخشانی در انتظار کشتی البرز است و امیدواریم البرز در تمامی رده های مختلف تیم ملی کشتی یک نماینده شایسته داشته باشد .

- ایسنا/البرز سرمربی اسبق تیم ملی کشتی گفت: آینده درخشانی در انتظار کشتی البرز است و امیدواریم البرز در تمامی رده های مختلف تیم ملی کشتی یک نماینده شایسته داشته باشد .

محمد طلایی در گفت وگو با ایسنا گفت: با توجه استعدادهای خوبی که در کشتی استان البرز وجود دارد برای افزایش مسائل فنی کشتی و ارتقای سطح فنی کشتی گیران هفته ای دو جلسه به کرج می آیم.

طلایی افزود: حضور قهرمانان بنام کشتی جهان از جمله ابراهیم جوادی، علیرضا حیدری، بهروز یاری، علیرضا کریمی، یوسف قادریان، حسین نوری و مرحوم علیرضا سلیمانی نام البرز را در صدر برترین های کشتی کشور قرار داده است.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ایران گفت: با توجه به رفاقت چندیدن ساله من با رییس هیات کشتی البرز تصمیم گرفتم برای ارتقای سطح فنی کشتی گیران البرزی هفته ای دو بار در سالن تختی کرج حضور یابیم و مسئل فنی کشتی را همراه با مربیان خوب کرجی بررسی کنم.

قهرمان چندین دوره کشتی جهان و آسیا افزود: در حال حاضر دومین جلسه فنی کشتی را در کرج برگزار کردیم در طی این دو جلسه کشتی گیران جوانان بسیار خوبی را دیدم که بدون شک در آینده نه چندان دور در کشتی کشور و جهان حرفی برای گفتن خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد طلایی: کشتی البرز آینده درخشانی خواهد داشت

محمد طلایی: کشتی البرز آینده درخشانی خواهد داشت