مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-17اجتماعي

مهلت ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عمار سعیدیان فر ضمن اشاره به تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران توضیح داد: با توجه به درخواست مکرر خبرنگاران مبنی بر تمدید زمانی ثبت نام اصحاب رسانه، - معاون بهره برداری از سیستم های حمل ونقل و محدوده های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک، از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک اصحاب رسانه تا 10 اردیبهشت 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عمار سعیدیان فر ضمن اشاره به تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران توضیح داد: با توجه به درخواست مکرر خبرنگاران مبنی بر تمدید زمانی ثبت نام اصحاب رسانه، خبرنگاران تا پایان 10 اردیبهشت 1401 فرصت دارند نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خبرنگاری خود در سامانه تهران من اقدام کنند.

معاون بهره برداری از سیستم های حمل ونقل و محدوده های ترافیکی گفت: تاکنون حدود 4 هزار نفر از اصحاب رسانه برای دریافت طرح ترافیک و کارت بلیت، در سامانه تهران من ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: خبرنگاران متقاضی کارت بلیت استفاده از حمل و نقل عمومی نیز دقت داشته باشند که باید در سامانه تهران من در مهلت تعیین شده (10 اردیبهشت) ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران تمدید شد

مهلت ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران تمدید شد