مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-17اقتصادي

191 هزار مترمربع از اراضی شهرک های صنعتی البرز خلع ید شد


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز گفت: سال گذشته 191 هزار متر مربع زمین صنعتی از طرفین قراردادی که به تعهدات ساخت و تولید خود عمل نکرده بودند؛ - خلع ید و برای پذیرش متقاضیان جدید سرمایه گذاری به شرکت شهرک های صنعتی البرز بازگردانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا عقاب نشین روز یکشنبه 28 فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی دولتی موظفند در چارچوب تعهدات و در ظرف مدت زمان قانونی تعیین شده در قرارداد حق بهره بردار زمین، نسبت به تکمیل ساخت و ساز، نصب ماشین آلات، اخذ پروانه بهره برداری و تولید اقدام کنند و اگر به تعهدات خود عمل نکنند در نهایت منجر به خلع ید قرارداد و باز پس گیری اراضی خواهد شد.

وی ادامه داد: اراضی راکد مانده، غیرفعال یا وارد مدار تولید نشده به موجب قرارداد فی مابین و قوانین مربوطه، بازپس گرفته شده و در اختیار صنعتگرانی که از توانمندی لازم برای حضور فعال در عرصه صنعت و تولید برخوردارند؛ قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز بیان کرد: در سال گذشته 191 هزار متر مربع زمین صنعتی از طرفین قراردادی که به تعهدات ساخت و تولید خود عمل نکرده بودند؛ خلع ید و برای پذیرش متقاضیان جدید سرمایه گذاری به شرکت شهرک های صنعتی البرز بازگردانده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

191 هزار مترمربع از اراضی شهرک های صنعتی البرز خلع ید شد

191 هزار مترمربع از اراضی شهرک های صنعتی البرز خلع ید شد