مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-17سياسي

معیار و ملاک ما در زنجان بوم گرایی، مردم محوری و مسئله مندی است


هنر انقلابی هنری مسئول، دغدغه مند و مسئولیت پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرموده اند.

وی اظهار کرد: در حوزه مسئله مندی نیز امروز هنرمندان ما واکنش به موقع و سریعی در برابر بسیاری از رخدادهای داخلی و خارجی نشان می دهند.

رییس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه هنر انقلابی هنری مسئول، دغدغه مند و مسئولیت پذیر است، گفت: هنرمندی که دغدغه مند است، می تواند در هنر انقلابی نقش آفرینی کند.

نعمتی تاکید کرد: مسائل زیادی وجود دارد که به آن نپرداخته ایم و باید بتوانیم آن مسائل را با زبان هنر که زبان رسایی است، تبیین و ترویج کنیم.

وی گفت: هر زمان که هنر و هنرمندان از مردم فاصله گرفته اند، هنر بیگانه و منزوی شده و معتقد هستیم که در هنر باید بگوییم از مردم، با مردم و برای مردم؛ همچنین مضامین و محتوا را از مردم گرفته و به همراه مردم، با مردم و همراهی مردم آثار را تولید می کنیم.

رییس حوزه هنری استان زنجان تصریح کرد: حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی در مزار شهدا و غبارروبی مزار، دیدار هنرمندان با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، رونمایی از دو مجموعه شعر آیینی از شاعران استان، برپایی نمایشگاه کاریکاتور که در راستای آن خانه کاریکاتور بعد از سال ها تعطیلی راه اندازی شد، آیین افتتاحیه دومین همایش تئاتر بچه های مسجد، آغاز فعالیت دبیرخانه سوگواره شعر عاشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار و ملاک ما در زنجان بوم گرایی، مردم محوری و مسئله مندی است

معیار و ملاک ما در زنجان بوم گرایی، مردم محوری و مسئله مندی است