مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-17پزشكي

خطر مرگ بر اثر کرونا در واکسن زده ها 11 برابر کمتر است


رییس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: کسانی که واکسیناسیون کاملی دارند 10 تا 11 برابر کمتر از کسانی که واکسن تزریق نکرده اند، دچار فوت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی رییس مرکز بهداشت استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته سه هزار و 181 نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک های تنفسی و بیمارستان های استان خوزستان مراجعه کردند که این آمار نسبت به روز گذشته تفاوت مختصری داشته است.

وی افزود: بر اساس تست های انجام شده، 55 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده اند که نسبت به روز گذشته 54 بیمار کمتر شده است.

رییس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: در این مدت، پنج بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری جدید نسبت به روز قبل 6 نفر کمتر شده که در حال حاضر 41 بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری هستند.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته چهار نفر از هم استانی ها بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند در حالی که در روز قبل فوتی نداشتیم.

سید محمد علوی تصریح کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در استان خوزستان از ابتدای اپیدمی تاکنون حدود 603 هزار و تعداد فوتی ها 10 هزار و 111 نفر بوده است.

وی بیان کرد: تعداد بهبودیافتگان در این مدت نیز 587 هزار نفر و شاخص بهبهودی در استان خوزستان 97.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر مرگ بر اثر کرونا در واکسن زده ها 11 برابر کمتر است

خطر مرگ بر اثر کرونا در واکسن زده ها 11 برابر کمتر است