مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 19:122022-04-16سياسي

شبکه های معاند بدنبال تحقیر جایگاه های مقدس مادری و همسری هستند


تلاش شبکه های معاند در این راستا معطوف شده تا جایگاه نهادهای مقدسی مثل خانواده را متزلزل کنند و نقش مهم و والای مادری و همسری را تحقیر کنند.

- ، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی بعدازظهر شنبه در سخنرانی آغاز مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود اظهار داشت: یکی از عوامل اقتدار جهان اسلام موضوع هجرت است و مهاجرینی که در صدر اسلام از مکه به مدینه هجرت کردند در نهایت موجب تشکیل حکومت اسلامی شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هجرت به سرزمین کفر در صورتی دارای ارزش خواهد بود که زمینه خدمت رسانی به جامعه اسلامی باشد و اگر هدف هجرت خدمت به کفر باشد در این صورت این هجرت ناپسند است.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم با اشاره به برخی از افرادی که با پیوستن به شبکه های معاند در اروپا و آمریکا به دشمن خدمت می کنند ابراز داشت: آنان تلاش می کنند تا جامعه اسلامی را از ارزش های الهی دور کنند.

وی ادامه داد: تلاش این افراد در این راستا معطوف شده تا جایگاه نهادهای مقدسی مثل خانواده را متزلزل کنند و نقش مهم و والای مادری و همسری را تحقیر کنند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: گاهی هجرت برای کسب علم و دانش صورت می گیرد که البته اگر در خدمت به جامعه اسلامی باشد امری پسندیده و نیکو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های معاند بدنبال تحقیر جایگاه های مقدس مادری و همسری هستند

شبکه های معاند بدنبال تحقیر جایگاه های مقدس مادری و همسری هستند