مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 18:222022-04-16اقتصادي

لزوم افزایش ناجیان غریق و پرداخت معوقات آنان


فرماندار نوشهر با اشاره به نزدیک شدن به 15 اردیبهشت ماه و زمان بازگشایی طرح های دریا در مازندران گفت: با توجه به وجود مناطق پرخطر متعدد در طول نوار ساحلی شهرستان، - تعداد ناجیان غریق باید افزایش یابد که این مهم در صورت پرداخت معوقات آنان، محقق و عملی خواهد شد.

سعید یزدانی در جلسه بررسی طرح دریا نوشهر با اشاره به نزدیک شدن به 15 اردیبهشت زمان بازگشایی طرح های دریا اظهار کرد: این شهرستان دارای طرح دریا در منطقه سیترا و سی سنگان است و از آنجا که سیترا منطقه هدف گردشگری است که باید ایمن شود.

یزدانی با اشاره به تعداد غرق شدگان سال های گذشته در منطقه سیترا گفت: اغلب این غرق شدگان که در خارج از طرح دچار حادثه شدند افراد بومی بودند که به دلیل اعتماد به نفس وارد دریا شده و نتواستند خود را نجات دهند.

فرماندار نوشهر به تعداد 50 نقطه پرخطر در طول 50 کیلومتر ساحل نوشهر اشاره کرد و افزود: با توجه به آزاد سازی سواحل و افزایش تعداد نقاط پرخطر باید برای این مسیر تعداد بیشتری غریق نجات اختصاص یابد و ناجیان سالهای گذشته به هیچ عنوان کافی نیست.

یزدانی به معوقات دستمزد ناجیان غریق از سال های گذشته اشاره و از آن به عنوان مهمترین چالش یاد کرد و ادامه داد: طی جلسات با معاون سیاسی امنیتی استاندار عنوان شد تا زمانی که معوقات ناجیان غریق پرداخت نشود این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش ناجیان غریق و پرداخت معوقات آنان

لزوم افزایش ناجیان غریق و پرداخت معوقات آنان