مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 17:522022-04-16سياسي

ضرورت ارتقای ادبیات حقوقی و قضایی در حوزه سایبری


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ضروری است ارتقای ادبیات حقوقی و قضایی را در دستور کار قرار دهیم چرا که همزمان با توسعه دیجیتال قانون گذاری نکردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکید فرمودند که متأسفانه درصد بالایی از دانش آموختگان کشور در عرصه های غیر مرتبط با رشته تحصیلی خود شاغل هستند که با گسترش شرکت های دانش بنیان، کیفیت نیروی انسانی دستگاه ها نیز ارتقا می یابد و نخبگان از روی آوردن به مشاغل کم ارزش بی نیاز می شوند.

معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت فناورانه شدن بیش از پیش خدمات قضایی عنوان کرد: تحول دیجیتال و فناوری در دستگاه قضایی می تواند در کاهش بسیاری از پرونده ها مؤثر واقع شود.

ایجاد درگاه انتقادات و اعتراضات ویژه شرکت های دانش بنیان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه باید ادبیات حقوقی و قضایی در حوزه دیجیتال را توسعه دهیم گفت: در زمینه قانون گذاری نیاز به قانون جامع و کامل در حوزه اقتصاد دانش بنیان داریم تا این شرکت ها کاملاً تحت حمایت قرار گیرند.

بابایی با تاکید بر اینکه باید از شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم تا شاهد افزایش اشتغال باشیم افزود: درگاهی برای دریافت اعتراضات، انتقادات و پیشنهادات راه اندازی شده است تا حل مسائل شرکت های دانش بنیان در اولویت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای ادبیات حقوقی و قضایی در حوزه سایبری

ضرورت ارتقای ادبیات حقوقی و قضایی در حوزه سایبری