مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 16:522022-04-16اقتصادي

کشف لوله مسی و برنجی در شهرری به ارزش 136 میلیارد


رییس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف 340 هزار کیلوگرم لوله مسی و برنجی به ارزش136 میلیارد تومان که با هدف افزایش قیمت از فروش امتناع می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری با بیان اینکه گشت های مستمر از واحدهای صنفی و انبارها در سطح شهرستان ری ادامه دارد، اظهار کرد: در گشت مشترک اتاق اصناف شهرستان ری از انبارها و واحدهای صنفی بازرسان این اداره موفق به شناسایی میزان قابل توجهی لوله به ارزش تقریبی 136 میلیارد تومان شدند.

    وی گفت: در این انبار بدون مجوز و ثبت نشده در سامانه انبارها 340 هزار کیلوگرم انواع لوله مسی و برنجی نگهداری شده که در این روزها با وجود نیاز بازار، از فروش و عرضه این محصول با هدف افزایش قیمت پرهیز شده است.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: با توجه به حضور کارشناسان مربوطه و تأیید بر امتناع از فروش این انبار، برای این واحد پرونده تخلف تشکیل و جهت بررسی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ستاره با تاکید بر اینکه این انبار به جهت شناسایی به اتحادیه مربوطه ارجاع شده خاطرنشان کرد: نباید سودجویی ها مانع عرضه بهتر محصول به بازار باشد تا برخی افراد به افزایش قیمت دست زده و به نوعی از قوانین و مقررات مورد نظر عدول کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لوله مسی و برنجی در شهرری به ارزش 136 میلیارد

کشف لوله مسی و برنجی در شهرری به ارزش 136 میلیارد