مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-16اقتصادي

تلاش برای رفع مشکل چندین ساله کوهستان مرزن آباد


فرماندار چالوس با بیان اینکه تعلل در رفع مشکلی که بیش از پنج سال چندین دستگاه اجرایی با آن درگیر هستند قابل قبول نیست، گفت: دستگاه های مرتبط با جدیت پیگیر بهسازی و تثبیت بستر منطقه رانشی کنس دره بخش مرزن آباد و اجرای پروژه های گاز و راه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، رانش کنس دره در سال های گذشته مشکلات زیادی را برای چند روستای کوهستانی بخش مرزن آباد به وجود آورد و منجر به نیمه کاره ماندن پروژه گازرسانی و عدم امکان آسفالت راه روستاهای بالادست محور طویر به ناتر شده بود.

علی قاسمی پس از بازدید و در جلسه بررسی مشکلات مذکور با بیان اینکه تعلل در رفع مشکلی که بیش از پنج سال چندین دستگاه اجرایی با آن درگیر هستند قابل قبول نیست، گفت: دستگاه های مرتبط با جدیت پیگیر بهسازی و تثبیت بستر منطقه رانشی و اجرای پروژه های گاز و راه باشند.

وی با بیان اینکه آبخیزداری باید تثبیت خاک را انجام دهد، ادامه داد: در سال های گذشته متولیان امر دست روی دست گذاشتند و با تورمی که ایجاد شده کار را برای رفع مشکل سخت کردند، اما تلاش می کنیم به مطالبه بحق مردم شریف این دیار جامه عمل بپوشانیم.

*گازرسانی به کوهستان مرزن آباد تا 6 ماه آینده بخشدار مرزن آباد گفت: مردم کوهستان تا قبل از پاییز 1401 از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع مشکل چندین ساله کوهستان مرزن آباد

تلاش برای رفع مشکل چندین ساله کوهستان مرزن آباد