مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 15:322022-04-16دانش

56 هزار عضو هیات علمی به خدمات آزمایشگاهی نیاز دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از مجموع 86 هزار عضو هیات علمی دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشی در سراسر کشور، - از مجموع 86 هزار عضو هیات علمی دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشی در سراسر کشور، بیش از 56 هزار نفر به خدمات آزمایشگاهی نیاز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از مجموع 86 هزار عضو هیات علمی دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشی در سراسر کشور، بیش از 56 هزار نفر به خدمات آزمایشگاهی نیاز دارند.

خدماتی که به این افراد در ارتقای سطحی علمی و انجام پژوهش های دانشگاهی کمک می کند.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از نهاد هایی است که با حمایت از اعضای هیات علمی و با ارائه یارانه خدمات آزمایشگاهی، این قشر را در دسترسی به خدمات و تجهیزات یاری می کند.

یکی از ماموریت های این شبکه، ارائه یارانه خدمات آزمایشگاهی و در نتیجه قرار گرفتن پژوهش ها در مسیر توسعه، حل مسأله و تولید محصول و رفع نیاز های جامعه و صنعت است.

این مرکز با شناسایی اعضای هیات علمی که به این خدمات نیاز دارند، ضمن ایجاد بستری برای تامین آنها، با ایجاد باشگاه مشتریان، فرصت برابر دریافت خدمات با تسهیلات را برای آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 هزار عضو هیات علمی به خدمات آزمایشگاهی نیاز دارند

56 هزار عضو هیات علمی به خدمات آزمایشگاهی نیاز دارند