مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-16سياسي

نیاز به قانون جامع و کامل در حوزه اقتصاد دانش بنیان داریم


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان این که باید ادبیات حقوقی و قضایی در حوزه دیجیتال را توسعه دهیم گفت: در زمینه قانون گذاری نیاز به قانون جامع و کامل در حوزه اقتصاد دانش بنیان داریم تا این شرکت ها کاملا تحت حمایت قرار گیرند.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان این که باید ادبیات حقوقی و قضایی در حوزه دیجیتال را توسعه دهیم گفت: در زمینه قانون گذاری نیاز به قانون جامع و کامل در حوزه اقتصاد دانش بنیان داریم تا این شرکت ها کاملا تحت حمایت قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم هم اندیشی فعالان حوزه فناوری اطلاعات، نوآوری و شرکت های دانش بنیان که با حضور 45 شرکت دانش بنیان در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بر رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان به صورت ویژه تاکید کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام گفت: حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به بعضی دیدگاه های مطرح شده درباره ناسازگاری دو خصوصیتِ دانش بنیانی و اشتغال آفرینی فرمودند که این حرف درست است که با پیشرفتِ فناوری، نیاز به نیروی انسانی کمتر می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به قانون جامع و کامل در حوزه اقتصاد دانش بنیان داریم

نیاز به قانون جامع و کامل در حوزه اقتصاد دانش بنیان داریم