مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-16فرهنگي

نخستین پردیس سینمایی مدرن در همدان افتتاح می شود


«پردیس سینمایی مهر همدان» با درجه مدرن و چهار سالن مجزا 30 فروردین ماه امسال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی سماوات ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با افتتاح پردیس سینمایی مهر همدان رونمایی از کتاب کوله های پر از لیمو و چاپ سی ام کتاب حاج جلال به همراه  مراسم گرامیداشت مقام جانباز سرافراز حاج جلال حاج بابایی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: پردیس سینمایی مهر در محل سابق سینما قدس، در پیاده راه بوعلی واقع شده که دارای چهار سالن مجزا به نام های قدس با ظرفیت 275 صندلی، هما با ظرفیت 84 صندلی، بوعلی با ظرفیت 57 صندلی و آفتاب با ظرفیت 43 صندلی است و می تواند به صورت همزمان امکان اکران چهار فیلم مختلف را داشته باشد.

رییس حوزه هنری استان همدان با اشاره به اینکه مقاوم سازی و بازسازی پردیس سینمایی مهر با مساحت 700 مترمربع و زیربنای حدودی 2 هزار مترمربع در بازه زمانی 18 ماهه انجام شده است افزود: برای ساخت این پردیس سینمایی بیش از 11 میلیارد تومان از محل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز اعتبار تخصیص داده شده است.

وی یادآور شد: در این مجموعه فرهنگی از جدیدترین تجهیزات فنی مانند سیستم های پیشرفته پخش لیزری، صدای دالبی و صندلی های vip در سالن اصلی، فضاسازی مناسب، ایجاد مقدمات راه اندازی فروشگاه دائمی انتشارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پردیس سینمایی مدرن در همدان افتتاح می شود

نخستین پردیس سینمایی مدرن در همدان افتتاح می شود