مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-16اقتصادي

اختصاص 600 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی یزد


معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رییس خزانه معین استان یزد گفت: حدود 600 میلیارد تومان اعتبار سال گذشته برای اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی استان اختصاص یافت.

- ایسنا/یزد معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رییس خزانه معین استان یزد گفت: حدود 600 میلیارد تومان اعتبار سال گذشته برای اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی استان اختصاص یافت.

سعید نورایمانی ضمن اعلام این خبر افزود: از این میزان، 404 میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه و بقیه به صورت نقدی بوده است.

رییس خزانه معین استان خاطرنشان کرد: اعتبارات یاد شده بین دستگاههای اجرایی استان توزیع شد و آنها تا پایان تیرماه فرصت دارند برای طرح های خود هزینه کنند.

وی با بیان این که سال گذشته 100 درصد اعتبارات اسناد خزانه استان وصول شده است، اظهار کرد: اعتبارات عمرانی استان در بخش های ساخت و نگهداری راههای استان، اصلاح و توسعه شبکه آب و برق، بهداشت و درمان، نوسازی و بهسازی مدارس، امور شهری و زیربنایی شهری، امور روستایی و عشاریری ، محرومان و مدجویان ورزش و جوانان هزینه شده است.

نورایمانی میزان اعتبارات جاری و عمرانی استان در سال گذشته را در مقایسه با سالهای قبل را خوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس مصوبه سفر استانی رییس جمهوری، 110 میلیارد تومان از محل مازاد درام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 600 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی یزد

اختصاص 600 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی یزد